Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği Ne iş Yapar

Fluffy

🐼
Elmas Üye
Katılım
28 Şub 2023
Mesajlar
20,633
Çözümler
1
Tepki puanı
2,864
Puanları
113
Yaş
34
Konum
Miuw
Cinsiyet
Kadın
Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği Mesleği İş Tanımı

Amaç
Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği'nin amacı, yargı organlarında çalışan yönetici, yargılayıcı ve savunucu kişilerin günlük işlerini organize eden, belge hazırlayan, büro içi ve dışı haberleşmeyi sağlayan, dosyalama ve arşivleme hizmetlerini kendine özgü olan hukuki kavramlarla, deyim ve terimlerle yapabilen, toplantı ve seyahat organize etme bilgi ve becerisine sahip, nitelikli kişiler yetiştirmektir.

Öğrenim
Temel bilim derslerinin yanı sıra, Daktilografi, Bilgisayar, Halkla İlişkiler, İş Psikolojisi, Sekreterlik Uygulamaları, Ekonomi, Dosyalama Teknikleri, Etkili Anlatım Teknikleri, Görünüm ve Davranışsal Bütünlük, Büro Otomasyon Sistemleri, İşletme Bilgisi, Büro Makineleri Bakım ve Onarımı, Muhasebe, Stenografi, Hukukun Temel Kavramları gibi dersler görülür.

Kariyer
Adliye teşkilatında, avukatlık bürosunda, baroda, hukuk müşavirliği veya özel işletmelerin hukuk servisi ya da icra takip servislerinde çalışırlar.
 
Üst Alt